Omet navegació

iDevices d'informació No Textual

En aquesta secció:

  • Configurar la galeria d'imatges
  • Exemple de galeria d'imatges
  • Fitxers adjunts
  • Lupa d'imatges
  • Baixar fitxer origen

Configurar la galeria d'imatges

Per afegir una galeria d'imatges només cal seleccionar les imatges des del teu ordinador i anomenar-les.

Clicant sobre les imatges es visualitzen en forma de carrusel, o bé, en pantalla completa. 

RECORDA: Cal utilitzar imatges de llicència lliure i esmentar la font d'on les has extret. Aquestes han estat obtingudes a: Banco de imágenes y sonidos del INTEF

Fitxers adjunts

L'iDevice "Fitxers adjunts" permet a l'usuari accedir a diferents tipus de fitxers proporcionant doncs una informació complementària.

La seva configuració és tan fàcil com carregar a l'iDevice un fitxer i fer-ne una descripció d'aquest.

(Veieu més avall el document adjunt)


En el disseny de qualsevol projecte educatiu i especialment quan s'utilitzin tecnologies digitals hem de tenir present el Disseny Universal d'Aprenentatge (DUA). Aquest disseny el componen unes pautes per dissenyar propostes formatives que atenguin les necessitats de tots els estudiants i permetin la seva participació activa en el procés d'aprenentatge.

Lupa d'imatges

EXEMPLE DE LUPA

Lupa d'imatges
Lupa d'imatges

Aquest iDevice permet fer un augment a la visualització d'una imatge. Ens permet veure en detall algun aspecte visual.

Cal configurar:

  • Seleccionar la imatge a mostrar.
  • Escollir una mida inicial per a aquesta imatge.
  • Alineació de la imatge.
  • Zoom inicial.
  • Zoom màxim
  • Mida de la lupa (zona ampliada).

RECORDA: Als selectors inferiors pots personalitzar l'augment i la dimensió de la lupa.

Autoria imatge: Foto de Diseño creado por onlyyouqj - www.freepik.es

Baixa el fitxer origen

Aquest iDevice permet a l'usuari baixar un fitxer del projecte sencer (format .elp). L'iDevice demana comprovar que les propietats del projecte siguin correctes i incloure una petita descripció del fitxer. També permet canviar el color i el text del botó de baixada. 

IMPORTANT:
És necessari haver guardat les dades de "Propietats" abans d'haver creat l'iDevice.


Informació general sobre aquest recurs educatiu
Títol CONEGUEM EXELEARNING
Descripció Material realitzat amb Exelearning que permetrà conèixer la pròpia eina.
Autor feguigur@xtec.cat
«Llicència» Creative Commons BY-SA 4.0

Aquest contingut ha estat creat amb eXeLearning, el vostre editor de codi obert i gratuït per crear recursos educatius.