- Educació per a la salut. 
        Entesa des del punt de vista de salut física, mental i social, 
          comprèn informació sobre la prevenció, la curació 
          i el desenvolupament d'hàbits bàsics de salut, per a la 
          defensa i la promoció de la salut individual i col.lectiva. 
            
        - Educació mediambiental. 
        Educar per a adquirir hàbits i maneres de relacionar-se amb 
          l'entorn (casa, escola, barri, localitat...) per a no deteriorar-lo. 
          Responsabilitzant-se i comprometent-se personalment en la millora i 
          respecte del medi ambient en general. 
        - Educació en la tecnologia de la informació.
        La tecnologia de la informació té com a objecte el tractament 
          de la informació, en forma de textos, nombres, imatges, so o 
          altres senyals, i inclou principalment la creació, la recollida, 
          l'emmagatzament, l'organització, el processament, la presentació 
          i la comunicació d'aquesta informació emprant diversos 
          mitjans. 
        - Educació per al consum. 
        Es proposen els objectius següents: 
        ·   Reflexionar sobre el fet del consumisme (comprar 
          per comprar o comprar per necessitat) i educar per a l'anàlisi 
          crítica de la publicitat, donant a conèixer els drets 
          i els deures del consumidor. 
        ·   Donar punts de referència, informar i desenvolupar 
          l'esperit crític com a tres grans eixos d'una educació 
          per a aprendre a ser consumidors racionals. 
           
        - Educació per a la seguretat viària. 
        Té com a finalitats: 
        ·   Educar per a una actitud preventiva. 
        ·   Contribuir a fer que l'alumne aprengui a raonar 
          i a actuar amb lucidesa, així com també a discernir entre 
          la por, la temeritat i la prudència. 
        ·   Elevar el grau de conscienciació i responsabilitat 
          ciutadana, amb un canvi consegüent de mentalitat i d'actitud individual 
          per a una millor convivència col.lectiva. 
        ·   Garantir el coneixement de les normes de circulació. 
        
        ·   Sensibilitzar davant els accidents, les seves 
          causes i les seves conseqüències. 
        ·   Adquirir hàbits de seguretat viària, 
          des del punt de vista tant dels vianants com dels conductors.