Formació Complementaria
Organització

Bar

Internacional català

Els estudis a l’estranger permeten la interacció a nivell educatiu, lingüístic i cultural i són una experiència d’aprenentatge global que l’Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Catalunya (ESCRBCC), pretén potenciar cada cop més.

L’ESCRBCC, compta amb una Carta Erasmus amb la modalitat Extended, que permet realitzar tant beques Erasmus per estudis com per pràctiques amb les Universitats o Centres d’Ensenyaments Superiors que té signat conveni.

Així mateix, l’ESCRBCC ha signat un Protocol d’Intercanvi i un Conveni General de Cooperació Acadèmica amb la Universidad del Museo Social Argentino (Buenos Aires-Argentina). Es tracta d’un conveni general de col·laboració i cooperació acadèmica, científicai tècnica a partir del qual els estudiants d’ambdues institucions podran realitzar intercanvis de mobilitat acadèmica.