Equip Docent

Noticies | Noticias| News

La Consellera d’Ensenyament presideix l’acte de presentació de les restauracions efectuades a Montblanc per l’ESCRBCC.

El dia 7 de novembre de 2001, a la sala d’actes de l’ESCRBCC, va tenir lloc un acte acadèmic presidit per l’Honorable Consellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, amb l’assistència d’altres autoritats convidades. El motiu era la presentació argumentada dels processos i resultats de les tasques de conservació i restauració portades a terme a la vila ducal de Montblanc, realitzades per alumnes del centre i assesorades i dirigides per Gener Alcántara i Rodrigo, professor de l’Escola.

La consellera d’Ensenyament preside el acto de presentación de las restauraciones efectuadas en Montblanc por la ESCRBBC.

El día 7 de Noviembre de 2001, en el salón de actos de la ESCRBCC tuvo lugar un acto académico presidido por la Honorable Consellera de Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, con la asistencia de otras autoridades invitadas. El motivo era la presentación argumentada de los procesos y resultados de los trabajos de conservación y restauración llevados a cabo en la villa ducal de Montblanc, realizados por los alumnos y alumnas del centro y asesorados y dirigidos por Gener Alcántara i Rodrigo, profesor de la propia Escuela.

The Consellera d’Ensenyament chairs the presentation of the restoration work carried out in Montblanc by the ESCRBCC.

On the 7th of November 2001, in the assembly hall of teh ESCRBCC, an academic event was chaired by the honourable Consellera d’Ensenyament of the Generalitat of Catalunya accompanied by other authorities. The event was held to show the process and results obtained by the conservation and restoration work carried out in Montblanc. This work was carried out by students under the supervision and with advice by Gener Alcántara i Rodrigo, professor of the ESCRBCC.