Proves d'Accés (exemples)

Unicum, la revista

L'Equip

Directora: Lídia Balust Claverol

Consell de Redacció: El consell de redacció està format per professors i alumnes de l’ESCRBCC, per això ha anat variant al llarg dels anys.

Han format part del consell de redacció: Ana Galán Pérez, Miquel Mirambell Abancó i M. Teresa Pastor (núm. 1), M. Àngels Balliu Badia, Núria de Toro Perpiñá, Miquel Mirambell Abancó i Josep Roqué Rosell (núm. 2), M. Àngels Balliu Badia, Judit Birosta Massoni, Miquel Mirambell Abancó i M. Teresa Rullan Garau (núm. 3 i 4), M. Asunción Beltrá Cantó, Júlia Chinchilla Sánchez, Iris García Urbano i Miquel Mirambell Abancó (núm. 5), M. Asunción Beltrá Cantó, M. Àngels Balliu Badia, Júlia Chinchilla Sánchez, Miquel Mirambell Abancó i Sonia Rosa Guisado (núm. 6), M. Àngels Balliu Badia, Andrea Carrión Fons, Júlia Chinchilla Sánchez, Miquel Mirambell Abancó i Àngela Real Miralles (núm. 7), M. Àngels Balliu Badia, Gwendolyn Brouwer, Júlia Chinchilla Sánchez, Miquel Mirambell Abancó i Cecía Servera López (núm. 8).

Tanmateix, val a dir que en el número 0 el consell de redacció només estigué format per les alumnes Ana Galán, Gala Gómez, Sandra Padrós, Rosa Prat, Verónica Ramírez, María Romero i Dolors Velasco, sota la coordinació de la professora Lídia Balust Claverol.

Direcció editorial: M.Àngels Balliu Badia i Miquel Mirambell Abancó

Disseny gràfic i maquetació: Verónica Ramírez Calise i Cecilia Ramírez Calise.

Impressió: Novoprint

Edició: ACARC (Associació Cultural en l’Àmbit de la Restauració i la Conservació) de l’Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Catalunya

Administrador: Joaquim Camps Giralt.

Subscripció