Equip Docent

Número 2
Equip
Suscripció

Pràctiques de conservació i restauració de l’ESCRBCC.

Des de la creació de l’ESCRBCC l’any 1992, es va creure indispensable que els seus alumnes realitzessin pràctiques de conservació i restauració en institucions del sector. Com que no es podien incloure dins del pla d’estudis, es varen establir uns convenis en horaris no lectius i de forma voluntària per a tots aquells alumnes que ho desitgessin.

En aquest article s’exposa el seu funcionament, a partir de les pràctiques realitzades durant el curs 2001-2002.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Prácticas de conservación y restauración de la ESCRBCC.

Desde la creación de la ESCRBCC en 1992, se creyó indispensable que sus alumnos realizaran prácticas de conservación y restauración en instituciones del sector. Al no poder ser incluidas dentro del plan de estudios, se establecieron unos convenios en horarios no lectivos y de forma voluntaria para todos aquellos alumnos que lo desearan.

En este artículo se expone su funcionamiento, a partir de las prácticas realizadas durante el curso 2001-2002.

Practical training in conservation and restoration of the ESCRBCC.

Practical training in conservation and restoration carried out by the students in relevant institutions has been considered of main importance since the opening of the ESCRBCC in 1992.
These have been carried out outside lecture times due to the impossibility of including this part of the training in the study plan. They have been carried out by those students interested.
This article explains how the practical training works using the practical training from 2001-2002 as an example.

Sílvia Franch Pagès.
Coordinadora de formació professional de l’ESCRBCC.