Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page

16 | Webquests | Orientacions per al professor

>> SESSIONS 5 | 6 | 7 | Bloc Temàtic I | Barriers | Webquest 1

Is your Town Concerned About the Disabled?

:: Introducció
Els alumnes poden dur a terme aquesta tasca quan hagin completat el Bloc temàtic 1.

:: Recursos
Dos ordinadors amb accés a Internet, PowerPoint o similar, escànner i màquina de fotografiar digital.

:: Objectiu
Fer que els alumnes traspassin les fronteres de l'aula per a posar en pràctica els coneixements adquirits en el Bloc 1, i, d'aquesta manera, comprovar la importància que la seva ciutat (en aquest cas l'Ajuntament) dóna al tema de les barreres arquitectòniques.

:: Procediment
Treball en grup: es formaran grups de 6 alumnes, i dins de cada grup es distribuiran les especialitats per afinitat.

És important fomentar la discussió sobre el material que vagin recollint, fent que s'hi impliqui tot el grup.

La presentació en format paper o electrònic els obliga a resumir d'una manera clara i concisa el material i la informació que han obtingut.

L'exposició oral, en anglés, pot fer-se per especialitats, descrivint l'experiència i explicant les conclusions.

:: Temporització
Tres sessions repartides de la manera següent:
>> 1 sessió per a la cerca d'informació a Internet,
>> 1 sessió per a l'organització del material obtingut i la preparació de l'exposició, i
>> 1 sessió per a la presentació i el comentari dels resultats.

:: Suggeriments
En el moment de repartir-se les tasques per especialitats, els alumnes poden avançar feina recollint la informació de l'Ajuntament en hores fora de classe o sol·licitant-la per correu electrònic.

Els alumnes han de saber que el treball que no s'acaba a classe s'ha d'acabar a casa, o sigui que l'organització i distribució del treball és fonamental per a dur-lo a terme amb rapidesa i eficiència.

Al menys dos, dels tres dies que dura el treball, haurien de tenir a la seva disposició els ordinadors. Serà imprescindible disposar-ne per a la presentació final.

:: Avaluació
Vegeu la graella d'avaluació: Evaluation 1.

:: Tasques Opcionals

>> Escriure un e-mail (o carta) a l'alcalde/sa de la ciutat explicant-li les conclusions a què s'ha arribat en aquest treball. Es podria fer algun suggeriment per a la millora de l'accessibilitat de la ciutat.

>> Escriure un e-mail (o carta) a alguna associació de gent gran de la ciutat preguntant-los com millorarien l'accessibilitat de la ciutat.

>> Escriure un e-mail a una oficina de turisme del Regne Unit demanant-los que enviïn una guia d'accessibilitat a la seva ciutat.

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page