:: Introducció
Els alumnes poden dur a terme aquesta tasca quan
hagin completat el Bloc temātic 2.
Aquesta Webquest forma part d'un grup de tres que
es poden realitzar de manera individual o per parelles.
:: Recursos
Un ordinador amb accés a Internet i que
disposi de PowerPoint o similar.
:: Objectiu
Fer que els alumnes traspassin les fronteres de l'aula
per a dur a terme una activitat real com és una compra on-line.
També hauran d'aprendre l'alfabet de signes per a poder entendre
i comunicar-se amb una persona sorda, les característiques
de la qual acaben d'estudiar al Bloc II.
:: Procediment
Treball per parelles o grups reduïts.
La presentació final es farà en
anglès en format paper o electrònic.
:: Temporització
Tres sessions:
>> 1 sessió per
a la cerca d'informació a Internet,
>> 1 sessió per
a l'organització del material obtingut i la preparació
de l'exposició, i
>> 1 sessió per
a la presentació i el comentari dels resultats.
:: Avaluació
Vegeu la graella d'avaluaciķ: Evaluation
2.
:: Variants
1.
En comptes d'un amic sord, podria tractar-se d'una amiga
cega/cec. En aquest cas la direcció on
adquirir un gos seria:
>>
http://www.adionline.org/guide.html
o una amiga discapacitada/discapacitat:
>>
http://www.adionline.org/service.html
2. Si s'escull
la primera variant l'escriptura de la postal es podria fer en Braille
o enviar-se per correu:
>>
http://www.afb.org/Braillebug/
3. La postal
podria substituir-se per
>> un e-mail.
>> una carta.
>> unes felicitacions
gravades en vídeo.
|