Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

16 | Webquests | Orientacions per al professor

 
 

>> SESSIONS 11 | 12 | 13 | Bloc Temàtic II | The Sensory Disabled | Webquest 2

A Present for Carlos

 
     
 

:: Introducció
Els alumnes poden dur a terme aquesta tasca quan hagin completat el Bloc temātic 2.

Aquesta Webquest forma part d'un grup de tres que es poden realitzar de manera individual o per parelles.

:: Recursos
Un ordinador amb accés a Internet i que disposi de PowerPoint o similar.

:: Objectiu
Fer que els alumnes traspassin les fronteres de l'aula per a dur a terme una activitat real com és una compra on-line. També hauran d'aprendre l'alfabet de signes per a poder entendre i comunicar-se amb una persona sorda, les característiques de la qual acaben d'estudiar al Bloc II.

:: Procediment
Treball per parelles o grups reduïts.

La presentació final es farà en anglès en format paper o electrònic.

:: Temporització
Tres sessions:
>> 1 sessió per a la cerca d'informació a Internet,
>> 1 sessió per a l'organització del material obtingut i la preparació de l'exposició, i
>> 1 sessió per a la presentació i el comentari dels resultats.

:: Avaluació
Vegeu la graella d'avaluaciķ: Evaluation 2.

:: Variants

1. En comptes d'un amic sord, podria tractar-se d'una amiga cega/cec. En aquest cas la direcció on adquirir un gos seria:
>>
http://www.adionline.org/guide.html

o una amiga discapacitada/discapacitat:
>> http://www.adionline.org/service.html

2. Si s'escull la primera variant l'escriptura de la postal es podria fer en Braille o enviar-se per correu:
>> http://www.afb.org/Braillebug/

3. La postal podria substituir-se per
>> un e-mail.
>> una carta.
>> unes felicitacions gravades en vídeo.

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page