Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

16 | Webquests | Orientacions per al professor

 
 

>> SESSIONS 11 | 12 | 13 | Bloc Temàtic II | The Sensory Disabled | Webquest 3

Shopping with Granny

 
     
 

:: Introducció
Els alumnes poden dur a terme aquesta tasca quan hagin completat el Bloc temàtic 2.

Aquesta Webquest forma part d'un grup de tres que es poden realitzar de manera individual o per parelles.

:: Recursos
Un ordinador per a cada dos alumnes amb accés a Internet i PowerPoint.

:: Objectiu
Fer que els alumnes visquin una situació hipotètica, però real a la vegada, posant en pràctica els coneixements adquirits al Bloc 2, i donant resposta a temes molt específics en els qual posaran a prova la seva capacitat de resolució.

: Procediment
Treball per parelles o grups reduïts.

La presentació final es farà en anglés en format paper o electrònic.

:: Temporització
Tres sessions:
>> 1 sessió per a la cerca d'informació a Internet,
>> 1 sessió per a l'organització del material obtingut i la preparació de l'exposició, i
>> 1 sessió per a la presentació i el comentari dels resultats.

:: Avaluació
Vegeu la graella d'avaluació: Evaluation 3.

:: Variacions

1. Ajudar una persona cega a comprar els electrodomèstics de casa /llibres, etc.

2. Ajudar un amic/amiga adolescent a comprar revistes de música i jocs de taula.

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page