Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page

16 | Webquests | Orientacions per al professor

>> SESSIONS 11 | 12 | 13 | Bloc Temàtic II | The Sensory Disabled | Webquest 4

Welcoming Helena

:: Introducció
Els alumnes poden dur a terme aquesta tasca quan hagin completat el Bloc temàtic 2.

Aquesta Webquest forma part d'un grup de tres que es poden realitzar de manera individual o per parelles.

:: Recursos
Com a mínim, dos ordinadors amb accés a Internet, PowerPoint o similar, paper gruixut o plàstic, bolígraf o punxó per a escriure en Braile i màquina de fotografiar digital.

:: Objectius
Fer que els alumnes prenguin consciència de la necessitat d'adaptar els espais per a fer-los accessibles a les persones discapacitades.

Desenvolupar el sentit de la solidaritat ajudant a una hipotètica companya cega a sentir-se ben acollida al seu nou Institut.

Fer-los sentir que poden contribuir a la millora de l'accessibilitat en la seva comunitat.

:: Procediment
Treball en grups petits de dos o tres alumnes: es formaran els grups i es repartiran el treball tant dins dels grups com de l'espai de l'Institut (en el cas que hi ha hagi més d'un grup que treballi en la mateixa activitat simultàniament).

Mentre es faci l'activitat algú pot fer fotografies del procés i del resultat final amb el propòsit d'emprar-les a l'hora d'il·lustrar l'exposició oral.

Per a escriure en Braille es pot prémer la fulla de paper gruixut, de cartolina o de plàstic, fent-ho a l'inrevés amb la punta d'un bolígraf o punxó.

És important fomentar la discussió sobre el material obtingut i fer que s'hi impliqui tot el grup.

La presentació en format paper o electrònic els obliga a resumir d'una manera clara i concisa el material i la informació que han obtingut.
S'han d'esforçar a fer l'exposició oral en anglès.

Si es vol fer una web final de projecte, cal fer una síntesi de tots els treballs presentats que s'haurà de recollir prèviament en format electrònic.

:: Temporització
Tres sessions:
>> 1 sessió per a la cerca d'informació a Internet,
>> 1 sessió per a l'organització del material obtingut i la preparació de l'exposició, i
>> 1 sessió per a la presentació i el comentari dels resultats.

:: Avaluació
Vegeu la graella d'avaluació: Evaluation 4.

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page