Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

16 | Webquests | Orientacions per al professor

 
 

>> SESSIONS 15 | 16 | 18 | Bloc Temàtic III | The Manipulatory Disabled | Webquest 5

What a Ramp!!

 
 

:: Introducció
Els alumnes poden dur a terme aquesta tasca quan hagin completat el Bloc temàtic 3.

:: Recursos
Un ordinador amb accés a Internet i que disposi de PowerPoint o similar.

:: Objectiu
Fer que els alumnes traspassin les fronteres de l'aula per a dur a terme una activitat real com és la valoració de l'accessibilitat d'una àrea concreta, de forma similar com ho faria un tècnic. Per fer-ho, els alumnes han d'aprendre a llegir i interpretar la normativa sobre barreres arquitectòniques vigent a Catalunya per a poder opinar en temes d'accessibilitat en situacions reals.

:: Procediment

Treball individual o per parelles.

La presentació final es farà en anglès en format paper o electrònic.

:: Temporització
Tres sessions:
>> 1 sessió per a la cerca d'informació a Internet,
>> 1 sessió per a l'organització del material obtingut i la preparació de l'exposició, i
>> 1 sessió per a la presentació i el comentari dels resultats.

:: Avaluació

Vegeu la graella d'avaluació: Evaluation 5.

:: Variacions

1. Es suggereix que, com a alternativa a la rampa proposada, els alumnes escullin diferents àrees de l'Institut i com a tècnics les valorin. Per exemple, alguns podrien escollir l'escala, altres l'ascensor, l'aparcament, la porta d'entrada, el lavabo, etc. (si teniu ja valorats aquests elements ens ajudaria a avançar feina per a la Task 1 Survey of Accessibility to your School).

2. Es pot dur a terme la mateixa webquest però des del punt de vista de Ms Word, la persona que va caure. La presentació podria ser una denúncia en forma de carta a un diari o a Mr Punch com a Director del Departament de Projectes de l'Ajuntament.

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page