Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 
5 | Organització dels continguts del projecte  
 
Click here and go to the Print Version
     
 

PART 1
Barriers and the Disabled

PART 2
Observing our Environment
Blocs Temàtics

Tasques Facilitadores

Tasques de Final de Bloc
Tasques Complementàries
Tasques Finals del Projecte

1. Barriers

Introducció al concepte de barrera i al coneixement del col·lectiu que es veu afectat.

:: Lectura de notícies de premsa, articles de revistes, etc.

:: Visita a un centre de gent gran o de discapacitats físics, com l'Institut Guttmann, de Barcelona.

 

2. The Sensory Disabled

Característiques bàsiques d'un discapacitat sensorial i de les barreres que el discriminen.

:: Visita al Sírius (Departament de Benestar i Família).
 

3. The Manipulatory Disabled

Característiques bàsiques d'un discapacitat amb problemes de manipulació i de les barreres que afecten la seva integració.

:: Organitzar xerrades a l'Institut contactant amb el Departament de Benestar i Familia, Institut Guttmann, Serveis Socials, etc.
 

4. The Locomotor Disabled

Característiques bàsiques d'un discapacitat amb problemes de mobilitat i de les barreres que impedeixen el seu desplaçament.

:: Visita a o de persones discapacitades.
 
         
  Appendix A:
Symbols of Accessibility
    Final Task 1:
Survey of Accessibility to your School
  Appendix B:
Area of Reach
    Final Task 2:
Survey of Accessibility to Public Buildings
  Appendix C: Accessible Areas and Elements     Final Task 3:
Survey of Accessibility to Outdoor Public Spaces
  Appendix D:
Glossary
     

 

 
 
Click here and go to the Print Version
 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page